Nuormartoille uusi puheenjohtaja ja uusia hallituksen jäseniä

19.3.2024

Tuusulan Nuormartat ry:n vuosikokous valitsi 18.3.2024 yhdistykselle uuden puheenjohtajan ja uusia jäseniä hallitukseen

Tuusulan Nuormartat ry:n vuosikokous valitsi yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi maanantaina 18.3.2024 Soile Rajakankaan. Puheenjohtajan nuija siirtyi Soilelle yhdistystä vuodesta 2016 luotsanneelta Anu Heikkilältä. Anu ehti hoitaa puheenjohtajuutta yhdistyksen sääntöjen sallimat kahdeksan peräkkäistä vuotta. Yhdistys kiittää lämpimästi täysin palvellutta puheenjohtajaansa ja antaa täyden tukensa ja luottamuksensa Soilelle hänen puheenjohtajan taipaleellaan!

Hallituksen jäseniksi erovuoroisten ja kesken kaksivuotiskauden eronneiden jäsenten tilalle vuosikokous valitsi seuraavat nuormartat: Anu Heikkilä, Henna Luoma, Anita Kiesilä, Leena Sivén, Tuija Riola ja Seija Ylijoki. Hallituksessa jatkavat Sirpa Lemmetti ja Raija Ylikoski. Järjestäytymiskokouksessaan 18.3.2024 hallitus valitsi varapuheenjohtajakseen Leena Sivénin, sihteerikseen Sirpa Lemmetin ja rahastonhoitajakseen Seija Ylijoen. Suuret kiitokset hallitustyöskentelyyn menneellä kaudella osallistuneille ja onnea matkaan uudelle hallitukselle!